Filmy wizerunkowe – dlaczego warto je wybrać?

Dbanie o wizerunek swojej firmy w cyfrowym świecie jest jednym z kluczy do pozyskania klientów i ich lojalności. Często jednak same wysokiej jakości produkty czy usługi nie wystarczają, by osiągnąć ten cel. W takich przypadkach z pomocą biznesom mogą przyjść filmy wizerunkowe – jednak na czym polega ich fenomen?

Czym są filmy wizerunkowe?

Mianem filmów wizerunkowych określa się wszystkie produkcje mające na celu kreowanie lub zmianę wizerunku danej marki i reklamowanie jej produktów, usług, a w niektórych przypadkach nawet wartości. Wygląd filmów wizerunkowych może różnić się w zależności od szczegółowych celów, jakie im przyświecają. Przykładowo, mogą one prezentować:

  • Największe sukcesy firmy i drogę, która prowadziła do ich osiągnięcia
  • Działanie zespołów, organizację projektów lub poszczególne aspekty działalności firmy, w zależności od jej potrzeb
  • Kulturę organizacyjną danego przedsiębiorstwa
  • Poszczególne procesy obecne w danej firmie
  • Produkty lub usługi wraz z ich zaletami i innymi wyróżnikami.

Na tym jednak lista możliwości się nie kończy. Filmy wizerunkowe można bowiem dostosować do aktualnych celów i potrzeb danego przedsiębiorstwa – wystarczy do tego dobry pomysł i odrobina zaangażowania ze strony firmy specjalizującej się w takich produkcjach.

Filmy wizerunkowe – na czym polega ich magia?

Filmy wizerunkowe posiadają szereg przewag, które sprawiają, że pozostawiają one klasyczne artykuły czy posty w tyle. Przede wszystkim są one znacznie bardziej atrakcyjne wizualnie dla „wzrokowców”, którzy – według statystyk – stanowią  nawet 70% populacji. Dodatkowo znacząco wyróżniają się one na tle zdjęć, postów czy tekstów i przykuwają wzrok użytkowników ruchem. Filmy wizerunkowe przekazują jednocześnie znacznie więcej informacji niż standardowy tekst, co sprawia, że są one świetnym narzędziem do zwiększania rozpoznawalności marki.

Co więcej, tego typu produkcje nadają się niemal do wszystkich dostępnych kanałów. Można je z powodzeniem zamieszczać zarówno w internecie, jak i tworzyć ich krótkie wersje przeznaczone do prezentacji w telewizji, na konferencjach czy branżowych targach. Filmy wizerunkowe to zatem jedna inwestycja, która sprawdza się w wielu różnych okolicznościach.

Wznieś filmy wizerunkowe na nowy poziom

Filmy wizerunkowe to cenne narzędzia, które mogą się przysłużyć także Twojej firmie. Kaizen Media mogą sprawić, że tak się właśnie stanie. Nasze filmy wizerunkowe pomogą Ci zareklamować swoje usługi i pokazać Twoją firmę z jak najlepszej strony – wszystko w profesjonalnej i partnerskiej atmosferze. Skontaktuj się z nami i poznaj nasze możliwości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *