Jak wstawać o 5 rano

biznes poranki

Dowiedz się jak wstawać o 5 rano. Jak wygrać z łóżkiem wstając o 5 rano? Jak poprawić jakość swojego życia? Jak myślisz o której porze w ciągu dnia znajdziesz czas aby w spokoju załatwić najważniejsze rzeczy?

Dlaczego warto wstać o 5 rano?

Czy myślałeś o tym aby wyznaczyć sobie tak ambitny cel jak bardzo wczesne wstawanie? Zdecydowanie nie jest to łatwy cel, choćby ze względu na preferencje zdecydowanej większości populacji. Aby przekonać się na własnej skórze jak wstawać o 5 rano, postaraj się zadbać o odpowiednią motywację. Po pierwsze znajdź korzyści tej sytuacji – pomyśl, że dzięki temu:

  • masz znacznie więcej czasu z rana
  • masz więcej energii przez cały dzień
  • nikt Ci nie przeszkadza
  • możesz codziennie podziwiać wschody słońca
  • zyskasz czas na poranne zakupy
  • bez problemu przejedziesz przez miasto w drodze do pracy – jeśli oczywiście dysponujesz elastycznymi godzinami pracy.

Jak codziennie wstawać o 5 rano?

Odpowiedź na pytanie „jak wstawać o 5 rano” nie zawiera się w jednym kroku. Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim konsekwencja, która będzie Cię prowadzić do dobrych rezultatów także i w tym przypadku.

Pracuj codziennie nad nowymi nawykami. Buduj pozytywne doświadczenia ze zrealizowanych celów. Codziennie ćwicz swoją wolę i staraj się znajdować pozytywy wstawania o 5 rano. To na pewno pomoże we wczesnym opuszczaniu łóżka.

Przyzwyczajaj się do dyskomfortu. Wczesne wstawanie o 5 rano na początku będzie trudne, ale kiedy zrobisz z tego nawyk będzie dużo łatwiej.

Trzymaj dyscyplinę – dyscyplina jest dla dorosłych, a silna wola dla dzieci. Budź się równo o wybranej godzinie, nawet jeśli dopiero stopniowo ćwiczysz nawyk wczesnego wstawania. Po pewnym czasie Twój organizm wyrobi sobie nawyk wczesnego wstawania i nie będzie to już wyzwaniem.

Uprawiaj sport. Poprawi to Twój metabolizm i jakość snu. Może poranny wolny czas przeznaczysz na trening? Szybkie rozbudzenie się dzięki aktywności fizycznej może okazać się kluczem do wstawania o 5 rano – i unikania łóżka przez kolejne kilka godzin!

Zadbaj o dietę. Staraj się nie jeść wieczorem, ogranicz do minimum lub całkowicie wyeliminuj cukry.

Planuj dzień. Kiedy wstaniesz o 5 rano, natychmiast zacznij wykonywanie codziennych czynności, które wcześniej zaplanowałeś. Dzięki temu szybciej się rozbudzisz i unikniesz kolejnych drzemek.

Inne metody na pobudkę o 5 rano?

Przećwicz się w metodach Kaizen. Mówią one o stopniowym doskonaleniu. Jeśli 5 rano to zbyt wcześnie zacznij od 7 lub 8 rano i stopniowo schodź do wymarzonej pobudki o 5 nad ranem. Powodzenia!

Daj znać w komentarzu o której wstajesz i czy myślałaś(eś) o zmianie swojego nawyku?

Kto powinien wstawać o 5 rano?

Wstawanie o 5 rano to czynność, którą w zasadzie może codziennie wykonywać niemal każdy. Są jednak osoby, które szczególnie skorzystają na podjęciu takiej decyzji. Wbrew pozorom, można bowiem wiele dzięki niej zyskać!

Wstawanie o 5 rano to propozycja szczególnie dla:

  • Osób niemających czasu dla siebie w ciągu dnia. Mało kto wstaje o 5 rano, co oznacza, że możesz wtedy mieć czas tylko dla siebie i poświęcić go na czynności, które lubisz najbardziej.
  • Ludzi, którym zdarza się zaniedbywać obowiązku domowe. Na meblach nawarstwia się kurz, a pranie – mimo Twoich życzeń – nie chce się samo rozwiesić? 5 rano to idealny moment, by nadrobić zaległości!
  • Sportowców – treningi biegowe czy rowerowe są trudniejsze przy pełnych ulicach, podobnie jak zajęte maszyny na siłowni utrudniają wykonanie planu treningowego. Nie będzie to jednak problemem, gdy będziesz jedną z pierwszych osób, które wyjdą z domu danego dnia.
Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Blog, Porady

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *